Бажання
Додайте товари до списку бажань
0

Набір для догляду за сухим типом волосся Aloe Deep Moisturizing & Coconut

В наявності
Артикул: K-11-370
416 грн
832 грн
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список бажань
%
Ввійти для відображення накопичувальної знижки
Замовити швидко

Шампунь призначений для делікатного, але водночас ефективного догляду за надчутливою і сухою шкірою голови. Він м’яко видаляє надлишки бруду, пилу та себума, надає локонам і шкірі відчуття абсолютної свіжості, м’якості та чистоти.

 

Кондиціонер з соком листя алое та гідролізованим протеїном пшениці інтенсивно зволожує, розгладжує та зміцнює структуру волосяного волокна.

Завдяки вмісту трегалози підтримує оптимальний рівень вологи у волоссі, запобігає розпушуванню та сплутуванню.

 

Натуральна кокосова олія в якості маски, робить волосся рівним і шовковистим. А також відновлює волосся після процедури кератинового випрямлення.

 

А компактний гребінь подбає про красу і здоров'я вашого волосся. Аксесуар, виготовлений з натуральної деревини, має гладку поверхню, завдяки якій ви зможете легко і безболісно розплутати пасма.

 

До набору входять:

 

Спосіб застосування:

  1. Нанесіть шампунь на ретельно зволожене волосся та шкіру голови. Масажуйте шкіру протягом 2-3 хвилин. Змийте водою. Повторіть 2-3 рази. 
  2. Нанесіть кондиціонер на вологе чисте волосся і рівномірно розподіліть по всій довжині руками або за допомогою великого гребінця. Змийте водою через 1-2 хвилини.

  3. Нанесіть на волосся невелику кількість кокосової олії на всю довжину волосся за винятком 5 см від їх коренів.

    Для уникнення зайвого скупчення комедогенних речовин в складі олії в порах шкіри, рекомендуємо до використання не більше 2-3-х разів на тиждень.

Доброго дня, замовила цей набор, вже забрала. Але нажаль поклали замість шампуню, другий кондиціонер (.

Відповісти
Ковальова Оксана Петрівна , дякуємо за Вашу уважність! При комплектації набору сталася помилка, ми вже відправили до Вас шампунь, який не доклали 😉
Відповісти
Дуже Вам дякую 🌹. Чекаю)
Відповісти
Ковальова Оксана Петрівна , 😘
Відповісти
Доброго дня , маю пухнасте волосся, не можу нормально промити по всій глибині бо волосся плутається , виходить що воно ламається, при розчисувані люто випадає і на додачу ще й місцями жирне. Як підібрати засіб ? Або як правильно користуватися цим видом шампуню?
Відповісти
Катерина Петрук , якщо бажаєте, зв'яжіться з нами по телефону або в чатах, косметологи проконсультують Вас по всіх питаннях та допоможуть обрати оптимальний догляд :)
Відповісти
Новий відгук або коментар
Увійти за допомогою
Оцініть товар
Надіслати
Характеристики
Серія Догляд за волоссям
Група товарів Шампуні та кондиціонери
Призначення Для волосся
Тип шкіри Суха шкіра
Особливості Не тестувалось на тваринах
Склад Міцелярний зволожувальний шампунь Aloe Hillary Aloe Micellar Moisturizing Shampoo, 250 мл;
Глибоко зволожувальний кондиціонер Aloe Hillary Aloe Deep Moisturizing Сonditioner, 250 мл;
Рафінована кокосова олія Hillary 100% Pure Coconut Oil, 100 мл;
Гребінець для волосся, дерев'яний.
Виробник Україна
* Виробник залишає за собою право удосконалювати рецептуру продукту взаємозамінними компонентами, які мають той же косметичний ефект. Текстура та колір засобу можуть відрізнятися від того, що ви бачите на екрані.
Гарантія 90 днів гарантія якості.
Штрих-код 2314935595370
Застереження Натуральна косметика не є гіпоалергенною. За 24 години до застосування проведіть алергопробу на згині ліктя.
Залишились запитання? Напишіть нам!

Комплектація замовлення відбувається 1-5 робочих днів. Доставка здійснюється протягом 3-5 днів.

  • Нова Пошта
  • Укрпошта
  • Кур`єром до дверей

Деталі про доставку тут.

  • Сплачуйте  карткою в WayForPay.
  • Готівкою при отриманні замовлення.
  • Через касу чи термінали самообслуговування Приватбанку.

1. У мене виникли труднощі з оформленням замовлення. Куди звернутись?
Ви можете написати нам в Direct (@hillary_cosmetics), в Telegram (hillarychat_bot), на електронну адресу  або ж зателефонувати за номером 0 800 750 149 (кнопка 1).

 

2. Хочу змінити чи скасувати замовлення. Чи можу я це зробити самостійно?
Технічно самостійно змінити не можна. Зателефонуйте за номером 0 800 750 149 (кнопка 3).

 

3. Як швидко ви відправите моє замовлення?
Обробка замовлень та їх відправлення зазвичай відбувається протягом 1-5 робочих днів. Про будь-які зміни ми інформуємо додатково.
У разі тимчасової відсутності на складі деяких товарів з Вашого замовлення, ми, за Вашою згодою, можемо відправити наявні товари із замовлення, а решту товарів дошлемо окремо нашим коштом, щойно вони з’являться.

 

.4. Які у вас є знижки, акції чи подарунки?
У нас є бонусна програма для зареєстрованих на сайті клієнтів. Ви отримуєте постійну знижку на замовлення, коли ЗАГАЛЬНА сума Ваших замовлень на сайті складає:
від 2500 грн - 5% постійної знижки
від 5000 грн - 10% постійної знижки
від 10 000 грн - 20% постійної знижки

Також щомісячно ми проводимо акції та даруємо подарунки. Слідкуйте за нашими е-мейл розсилками, щоб не пропустити повідомлення по них.
Хочете бути в курсі новинок, мати ексклюзивні знижки та пропозиції? Долучайтесь до Телегам-клубу Hillary.

 

5. Як оформити замовлення, щоб зарахувалась накопичувальна знижка?
Замовлення можна оформити самостійно на сайті через особистий кабінет. Так ваша накопичувальна знижка врахується автоматично.

 

6. Як правильно обрати засоби для себе?
Ми залюбки проконсультуємо щодо нашого асортименту та допоможемо підібрати засоби, що підійдуть саме Вам. Зверніться до нас в чат на сайті,  у direct або зателефонуйте 0 800 750 149 (кнопка 1).

 

7. Чи можна застосувати одразу два промокоди в одному замовленні?
Технічно на сайті можна ввести тільки один промокод. Якщо ви маєте промокод, але не можете його застосувати, напишіть його у коментарі до замовлення. Менеджер допоможе з його застосуванням.

 

8. Не вдається здійснити оплату, що робити?
Ви можете написати нам в Direct (@hillary_cosmetics), в Telegram (hillarychat_bot), на електронну адресу  або ж зателефонувати за номером 0 800 750 149 (кнопка 3).

 

9. Чи враховується накопичувальна знижка при використанні промокоду?
Технічно на сайті враховуються тільки одна зі знижок, але сума замовлення додається до загальної суми замовлень всіх покупок.

Поширити у соцмережах
Вгору