Шановні клієнти!
Зверніть увагу! Гарантія якості діє протягом 90 днів. 

 

На товари, придбані під час акцій Пресейл та Чорна п'ятниця обмін та повернення товарів належної якості не здійснюється.

 

Косметика підлягає обміну з таких причин:

  • алергія;
  • засіб не підійшов;
  • засіб неправильно підібраний за типом шкіри;

 

Якщо в посилці Ви отримали не ті засоби, які замовляли,  чи чогось не отримали, будь ласка, звертайтесь у Службу клієнтської підтримки.

Ми виправимо помилку та надішлемо правильні засоби.

Якщо Ви отримали посилку з пошкодженими засобами або ж з неробочими дозаторами  - звертайтесь у Службу клієнтської підтримки,

ми безкоштовно обміняємо зіпсовані засоби або довідравимо дозатор.

 

Порядок повернення коштів:

  • Повернення коштів здійснюється на банківську карту покупця.
  • В разі повернення коштів шляхом платежу з рахунку магазину на банківську карту покупця, покупець попередньо оформлює заяву в електронній або паперовій формі, де в тому числі вказуються реквізити карти, ІПН і персональні дані власника карти.
  • Для замовлень, сплачених шляхом безготівкового розрахунку, кошти повертаються шляхом безготівкового платежу на реквізити компанії-платника.
  • Комісійні витрати покупця магазин не компенсовує.

 

Дякуємо за розуміння!