Шановні клієнти!
Зверніть увагу! Гарантія якості діє протягом 90 днів. 

 

Згідно з чинним законодавством, косметичні засоби належної якості, які були використані, не підлягають поверненню або обміну. 

 

На товари, придбані під час акцій Пресейл та Чорна п'ятниця обмін та повернення товарів належної якості не здійснюється.

 

Косметика підлягає обміну з таких причин:

  • алергія;
  • засіб не підійшов;
  • засіб неправильно підібраний за типом шкіри;

 

Якщо в посилці Ви отримали не ті засоби, які замовляли,  чи чогось не отримали, будь ласка, звертайтесь у Службу клієнтської підтримки.

Ми виправимо помилку та надішлемо правильні засоби.

Якщо Ви отримали посилку з пошкодженими засобами або ж з неробочими дозаторами  - звертайтесь у Службу клієнтської підтримки,

ми безкоштовно обміняємо зіпсовані засоби або довідравимо дозатор.

 

Порядок повернення коштів:

  • Повернення коштів здійснюється на банківську карту покупця.
  • В разі повернення коштів шляхом платежу з рахунку магазину на банківську карту покупця, покупець попередньо оформлює заяву в електронній або паперовій формі, де в тому числі вказуються реквізити карти, ІПН і персональні дані власника карти.
  • Для замовлень, сплачених шляхом безготівкового розрахунку, кошти повертаються шляхом безготівкового платежу на реквізити компанії-платника.
  • Комісійні витрати покупця магазин не компенсовує.

 

Закон «Про захист прав споживачів»

Згідно Закону України "Про захист прав споживачів" №1023-XII від 12.05.1991, парфумно-косметичні товари входять до переліку не продовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню або обміну. При отриманні замовлення уважно оглядайте товар в присутності кур'єра, або представника служби доставки. Якщо Вам не подобається зовнішній вигляд або товар не відповідає параметрам замовлення, поверніть замовлення кур'єру, або через службу доставки не розкриваючи упаковку товару, ми обов'язково його замінимо. Претензії щодо зовнішнього вигляду товару приймаються тільки в момент доставки.

 

Постановою Кабінету Міністрів України №172 від 19.03.1994 "Про реалізацію окремих положень Закону України "Про захист прав споживачів" затверджено Перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню). Крім продовольчих товарів, лікарських препаратів і засобів, предметів санітарної гігієни, в цьому переліку представлений повний список непродовольчих товарів, що не повертаються".
До них відносяться:
- парфумно-косметичні вироби;
- гребінці і масажні щітки;
- товари в аерозольній упаковці.

 

Що можна повернути:

Кожен покупець має право повернути куплений товар упродовж 14 календарних днів з моменту придбання, якщо:
- товар не входить до Переліку, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України №172 від 19.03.1994
- отримали товар неналежної якості;
- вміст посилки не відповідає опису вкладення (із порушенням асортименту, кількості, комплектності або упаковки);
- товар не був у вжитку та не має слідів використання;
- товар повністю укомплектований, є його оригінальна упаковка.

 

У зв'язку з цим, ми просимо усіх клієнтів відповідально оформляти замовлення та враховувати, що косметичні засоби можуть не підійти, викликати алергічні чи інші реакції шкіри, що є абсолютно індивідуальними особливостями. У разі помилки з боку продавця ми замінимо товар на правильний згідно з заявою від покупця протягом трьох днів з моменту отримання звернення.

 

У всіх інших випадках куплений товар належної якості не підлягає поверненню. Ми можемо піти Вам на зустріч та запропонувати обмін на інші товари, що більше підійдуть для Вашого типу шкіри.

Косметичні засоби належної якості після використання Ви не зможете повернути у жодному магазині, оскільки це суперечить чинному законодавству.

 

Дякуємо за розуміння!